Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Thursday, January 13, 2011

coret-coret buat teman-teman trsayang!

Teman...ape itu teman...teman adalah orang yg kite percayai...orang yg sentiasa ade d sisi d kala kite senang atau susah...orang yg sentiasa berada d sisi jika d perlukan....itu pendapat saya....anda...mungkin ade pendapat lain....trpulanglah bgaimana anda ingin definasikan tentang TEMAN....
teman ade jgak yg datang dan pergi...ade yg ssh nak dpt teman yg setia...mungkin untuk gembira ramai...tp d kala kesedihan mungkin bole d hitung dgn jari...atau pun x der sorang pun d sisi....alhamdullilah ketika ini teman2 saya msh setia d samping saya tdk kira ape jua keadaan....Terima Kasih....jasa kalian sukar untuk d balas...hanya Tuhan shj yg akn membalasnyer...insyaallah....
Terima Kasih teman kerana memahami jiwa ini...terima kasih...
x kiralah anda baik atau jahat....anda ttp teman saya...buatlah ape2 pun ke atas diri kerdil ini....anda tetap teman2!dunia dan akhirat!
x perlu d beritahu...x perlu d hebahkan..anda tau saper diri anda d sisi insan kerdil ini...kebaikan mahupun kejahatan anda x mahu saya hitung...biarlah yg Maha Adil 2 yg mghitungnya...saper lah diri ini untuk mnjatuhkan hukuman ke atas insan lain...diri ini pun sering melakukan kesilapan demi kesilapan...kite insan biasa....yg sering melakukan kesilapan....ada kekurangan diri...ade kelebihan diri...semua sudah d tentukan.....yang baik datang dariNya yg x baik datang dari diri sendiri....

ingatlah wahai teman2...anda masih d perlukan...jangalah lari dr diri ini....Terima Kasih!!!

No comments:

Post a Comment