Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Monday, January 24, 2011

alhamdullilah

2011...wow awl2 thn dh dgr mcm2 cite yg mgembiran hati nie...rmai kwn2 yg nak naik pelamin...alhamdullilah....tp ade yg lbh menarik...wow...one of my bff naik ke satu lagi fasa...selepas 10thn(may b) finally....fuhh...lamanyer nak tggu berite gembira dr diorg nie...(na..sbnrnyer mama awk dh bgtau dulu...hikhikhik...as always la..!)alhamdullilah im happy to both of u...!giler x happy...aku jd posmen srt cinta....yg penting aku yg "kenen" ngan diorg...wahhh...bgus agen pncari jodoh nie!aboy aku ingat lagi ko sorok2 kuar clss nak tgk dania kan2....huhuhu....so sweet la u all...gado2...baik2...gado2...baik2...finally taraaaaaaa....!
ok stop cite psl og nak naik pelamin.....2011 nie pembuka tahun yg baik??luck ker??ntah la....tp dh mula sedar makin hari makin sedar...bile dh bsr n makin matang usia sesorg 2...kite dh mula knal baik buruk....now baru aku tahu bertapa ssh nyer nak cr sesuap nasi...sshnyer nak cr rezeki...alhamdullilah rezeki 2 x pernah putus2....ade jer...!skrunk nie br faham knape papa aku diamkan diri dia mcm batu...x nak tolong bkn la x tolong lgsung but biarkan aku cr keje sndiri...boleh jer kalu nak minta papa tolong sbb papa knal rmai org...tp papa ttp diamkan diri...rupenyer nak ajar c anak tuk berdikari...bt sendr...ade interview br papa anta!pernah tanyer papa "pa,call la dato 2...tanyer die keje kalu2 ade keje ksg!"....papa jwb"errmm...cr la sendiri!"sbb biler cr sendr nie kite rase puas...dpt interview...lg la puas...kalu x dpt keje 2 may b bkn rezeki kita...tp kepuasan 2 ade...owh nie la yg aku cr dulu....!pgalaman cr keje mmg mncabar...interview lg la....hahaha...mcm2 kenangan...tp 2 semua mematangkan kite...btul x!naik tangga trn tangga...jumpe org...kene ceramah free...owhh sgt bahagia sbnrnyer...mn nak dpt ceramah free...ceramah yg mbuka minda kite supaya jd org!huhuhuhu!now tgh gila2 cr keje...x nak lg tggu2 psl gstt lg....keje keje n keje...cr duit...simpan myimpan...dh x der ms nak tggu2...makin lama makin tua...so kene strt dr skrunk...!chaiyok2....!

p/s:ade nama kene blacklisted d jabatan....OMG...mcm mn leh trjd nie...bile d tanyer knaper...one lady said"kerana mulut badan binasa dik!"

No comments:

Post a Comment