Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Thursday, February 11, 2010

my smkdsa part 3...







ok lets continue...nx class....clss ank angkat aku....opsss seblm aku trlupa...4mpv 2 mentee aku....haha...!ok...clss angat aku nie clss...1AG2...dpt la jd form teacher skjap ngan class nie...even clss nie clss aliran agama..tp still ade jgak problem nyer...aku pggil clss nie clss luahan prasaan...yer la..wak2 aku jer nak bt luahan prasaan...ayooo...cikgu nak ngajar nie...cbuk nak luahan prsaan....hahahha!!dh mcm kaunselor plak...huhuhu...ok la..better la diorg luah kan prasaan drpd pendam prasaa....errrmm....since 2....br la aku tau bdk2 nie byk problem...yer la duk hostel...jauh dr mak ayah...mcm2 la yg trjd....x sebulu ngan kawan la...i2 la...ini la...ade yg maha dahsyat pun yer jgak...x yah la cite...cuz its too personal...soal maruah...biarkan aku simpan....bdk 2 pun dh insaf...insaf ker..x tau la...mintak2 brubah la perangai....ok...clss nie ade 36 org...plg ramai dr clss2 yg aku ajar....tp yg ramainyer bunga...kumbang 3 ekor jer...ya allah..dh la ramai...bising nyer kemain lg...tp keje tiptop...x der mslah...msk clss nie aku msti brjangkit nak tdo...mn x nyer...bdk2 dlm clss nie suka tdo....hhaha....aganyer mcm nie la duk ostel...clss nie x byk citenyer...sbb bdk2 ok..x byk songeh....cuma bsg jer la...same mcm clss 4mpv..aku still keep in touch ngan bdk2 nie kat myspace la mn lg.....sorry la yer mn yg add cikgu kat fb 2...trpaksa ignore....ahahha....atas alasan kslamatan....!!ape2 pun cikgu sentiasa doakan yg terbaik tuk kalian semua....trime kasih sbb sentiasa tanyer kbr cikgu....!!lps nie bt la sesi luahan ngan cikgu kojie yer...die pun ok jgak...lbh dr ok...ahhahah....siap la korang lps 2 d laserkan oleh kojie!!






errmm....byk sbnrnyer nak d citekan....1c,1ag2,4mpv....antara clss2 yg hr2 aku akn msk dan jumpe ngan diorg...clss2 lain 2a,2b,3ag2,5pa....bkn cikgu x ingat ngan korang...ingat especially 5pa...korang mmg rockss!!!hahaha.....!clss yg slalu bt aku gelak n hilang stress...tp clss2 nie aku x msk slalu...wak2 pj n pjk...2 kali semggu....!all the best tuk korang...semoga mnjd pelajar2 yg terbaek d antara yg trbaek...cikgu dr jauh hanya mampu berdoa tuk korang jer...ade ms...kite jumpe kat luar....have fun together....!!ahahah!!






buat semua warga smkdsa...korang mmg worlddd!!smpai hari nie...all the memories d simpan baik dlm ingatan....until today....argghhh...rindu la ngan skola nie....(nak nangis)!!ntah la...ape yg bole aku bgtau...separuh dr hati aku nie msh ade d skola SMKDSA!!!!ha....skola lain mmg x leh lawan ngan skola nie...!!!u rocksss my worldddd!!!






i really2 miss my smkdsa!!!






p/s:rindu nak mkn n gossiping kat kantin!!






No comments:

Post a Comment