Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Wednesday, February 17, 2010

ape nak jd???

ape nak jd la....mula2 buang...skrunk nie dh bakar2 plak....lps nie ape plak?????
aku x tau la mn letak perasaan kasih dan syg sesama umat manusia...aku dh naik muak...jelik ngan berita2 mcm nie....aku dh mls nak bc srt kbr cuz akn bt hati aku panas...yer panas.....kadang2 aku trpikr jgak...kalu dh btul2 x nak baby 2...bg la kepada sesiapa yg nak...ha....manusia....!!kadang aku brharap sgt ade yg letak kan baby dpn umah aku....bg sini aku jaga....!!x yah nak buang...bkar2 nie semua....ha...sakit hati aku melihatnya....sedih...sedih...!!wahai manusia...brubah la...ckp hidup zaman moden....mcm nie ker...pemikiran masyarakat zaman moden...moden dr segi penampilan...pemikiran????fikir la sendiri....!!

No comments:

Post a Comment