Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Sunday, September 23, 2012

My Lucky 27!

Nie nmnyer delayed update...huhuhu..ade aku kisah...pedulikan..nak update jgak...yesss...ths year im turned 27 years old on 27july...ahakkk...lucky 27!Alhamdullilah...Allah panjangkan usiaku sehingga ke hari ini...di berikan kesihatan yang baik...kehidupan yang baik dengan di kelilingi insan2 yg di sayangi...family...kawan2 dan mereka yg sentiasa berada di sisi saya...thks guys for the lovely wishes thru FB,Twitter,SMS n Whatsapp...love u guys sooo much...perjalanan saya masih panjang...masih banyak yg perlu d perbaiki...insyaallah sentiasa cuba yang terbaik untuk memperbaiki diri ini...saya hanyalah insan biasa yang x pernah lepas dr melakukan kesalahan...kan2..baik mengaku kan...anyway thks to farah faby yg berjaya bt suprise bday tuk saya...wahh kemain brsekongkol ngan k.sue n malin ina...n thks 2 little meq yg turut serta...!

tadaa...nie la gmbr kek nyer...

thks guys!

No comments:

Post a Comment