Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Friday, December 30, 2011

Bye 2011...Welcome 2012....!

salam u all..mcm saya ckp b4 nie entry mgenai 2011 akn d sambung...sebenarnyer x der benda nak d corat coretkan mgenai 2011..tp kesimpulannya..awl 2011 adelah thn yg paling penuh ngan duka...!!yeaaaa...thn 2011 nie trbongkar segala rahsia n persoalan selama nie...akhirnya semua trbongkar...ptt la rase mcm x sdp hati..rupenyer rahsia dh nak trbongkar...anyway thks to my mom,family n my besties(PORA) yg x pernah jemu2 myokong dan menenangkan diri ini...sggup mndgr rintihan hati ini...thksss...muah2...tp semuanya biar la brlalu..yg tau 2 tau la..yg x tau 2..biarlah mereka brteka teki...kannn!ku serahkan segalanya kepada Allah swt...siapa la saya nak membalas setiap kejahatan org lain...sebab saya pun insan biasa yg sering melakukan kesalahan...tp memaafkan mmg mudah tp nak melupakan bknlah satu perkara yg mudah...mungkin satu hari nnt aku akn melupakannya..semua ini saya ambil sebagai pengajaran yg paling brguna!

tapi 2 awl thn...bila aku mula brhijrah...aku berasa lebih tenang...dgn kehadiran rakan2 yg menyayangi diri ini membuatkan diri ini tenang...dgn pekerjaan yang telah saya dpt...alhamdullilah...brmula bulan ogos brsamaan 1ramadhan..brmulalah kehidupan yg baru..serba indah dan gembira...!

semoga dengan kehadiran 2012 memberi sinar baru dlm kehidupan ini..semoga sentiasa di murahkan rezeki...di beri ketenangan dan kebahagian dlm diri ini...new year,new chapter,new spirits..yeaayyy....!!! insyaallah...amin!







2012...Happy New Year!!!

No comments:

Post a Comment