Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Friday, August 12, 2011

Jangan Lupa Namaku....

sejak jemenjak nie aku suka btul dgr lagu ni..nie semua gara slot samarinda "Ramadan Terakhir" lagu yg d nyanyikan oleh Pompa Bensin yg merupakan kolabrasi azma aizal yusoof,aqashah dan nadia aqilah bajuri....

Walau aku tidak bersamamu

Jangan engkau lupakan diriku

Walau aku tiada di sisimu

Jangan engkau lupakan namaku

Kerana...Aku mengingati mu...

Kerana...Aku mencintaimu...

Andai aku...bisa bertemumu

Dengan senyum ku tadah syukurku

Andai aku bisa menyentuhmu

Air mata pasti deras gugur

Kerana...Aku merindui mu..

Kerana aku...

Sentiasa menyintaimu oh sepenuh hati

Walau kamu...jauh di mataku

Jangan aku hilang dalam kalbu

Saat kamu samar mengingati

Jangan aku terus kau lupakan

Kerana aku...Sentiasa mengingatimu

Kerana aku...

Sentiasa menyayangimu oh sepenuh hati...

Andai aku bisa memelukmu

Pasrah aku tabah diujimu

No comments:

Post a Comment