Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Tuesday, July 12, 2011

pernah x kita trfikir??

salam kwn2...huhuhu..kecoh mggu nie pasal BERSIH la PATRIOT la...whatever la ade aku ksh...!!aku mmg x ambik tau pun benda2 nie semua...nie semua duniawi...yess duniawi...!aper yg perlu kite kjarkan??keadilan??knape kite x bt solat hajat jer ramai2 tuk tegakkan keadilan??kan lbh afdal..memohon kepada yg ALLAH swt yg telah mencipta alam semesta nie...knape kite harus mbuat kacau,huru hara dan sbgainya...ntah la kadang2 mcm dh nak kiamat plak..semua duk kejarkan duniawi...
pendapat aku plak..x ksh la aper yg korang bersihnya...bsk smpai ms g mgundi...pilih parti yg korang nak...jgn nak bising skrunk..smpai masa jgn x mgundi plak...!
aku msh brpijak d bumi yg nyata...aku msh sedar diri lg...aku brsekolah d skola kebangsaan...buku teks pun dpt bantuan dr kjaan...ambik loan pun ptptn...dr mn loan 2??kjaan jgak...hbs blaja keje pun ngan kjaan..mkn gaji ngan kjaan...kalu g hospital kjaan free sbb per..kakitangan kjaan...aper nak lg?????alhamdullilah...semua lengkap...cube kite tgk negara2 lain??aper yg mereka yg dpt...??x semua kehendak dan keinginan kite boleh d tunaikan...x semua negara atau kjaan 2 perfect...so..x yah nak bising2...JANGAN JADI KACANG LUPAKAN KULIT!...TEPUK DADA TANYA SELERA!

No comments:

Post a Comment