Welcome 2 My Small World

All Bout Me....Just Me...My Self

Tuesday, March 22, 2011

happy....@>--------

alhamdullilah...im sooo happy...yup...im new...happy cuz dh dpt blk kehidupan aku yg selama nie ntah kt mn2 ntah..."sesat" mungkin...thks kpd kwn2 n family yg slalu beri semangat dan kekuatan tuk aku meneruskan kehidupan ini...wpun happy...Allah x kan aku lupe kan...kerana Allah juga la aku nmpk jln yg harus aku tujui skrunk...Alhamdullilah...berkat doa yg x pernah putus2(btul kata org lama jgn putus2 brdoa 1000 kali kite brdoa pasti 1 akn d makbulkan tmbhan kalu kite d aniaya)...nasihat dan motivasi serta dorongan org2 yg trsyg btkan aku happy sgt...ntah x pernah rasa mcm nie...aman jer...now i know mn yg baik dan mn yg x baik tuk diri ini...skrunk nie makin selesa nak discuss ape sajer problem with my mom...rmai jgak yg tgur im soo ceria...yup 2 la sy skrunk...hopefully happy n kebahagian sy nie tdk smpai d sini sahaja...akn berterusan smpai bile2 brsama2 ngan org2 yg d sayangi dan menyayangi diri ini dgn penuh keikhlasan....thks all...jasa anda akn d kenang smpai bile2...muahhh!!!

p/s:knape ade yg x boleh nak tgk org lain bahagia...??

No comments:

Post a Comment